0.4/1Fiskene
caro12354Utestengt
Caro12354
siste tilkobling
5 Visninger | 0 Kommentarer
Lang tid

Member information

Age39 år gammel
Her forSeriøst forhold
Akademisk nivåVil fortelle deg
Land Tyskland
By Munich, Bayern
Origins Tyskland
Sivil statusSkilt
RøykerNei
JobbVil fortelle deg

Noen flere detaljer

Leter du etter En mann
Øyne Grønn
Håret Blond
Kroppen Normal
Høyde 176 cm
Vekt 54 Kg
Have barn Ja
Vil du ha barn Ja
Endre by / land for kjærlighet Ja
ReligionenAnnen

A bit om meg

hallo ich, ich strebe zuallererst danach, eine freundschaftliche beziehung aufzubauen, womit ich meine, dass ich die person, mit der ich diskutiere, besser kennenlernen und kennenlernen möchte, bevor ich weiter gehe!
Ansonsten suche ich in normalen Zeiten einen ernsthaften und aufrichtigen Mann, mit dem ich eine ernsthafte und dauerhafte Beziehung beginnen kann.
Und angesichts der Tatsache, dass ich Kinder habe, möchte ich eine schöne Familie mit sehr schönen Kindern gründen weil ich Kinder

Jeg vil at partneren min skal være

Ich möchte, dass mein Mann ein zärtliches, süßes, aufrichtiges, ehrliches Verständnis hat und dass er mich für das liebt, was ich bin, weil ich auch eine respektvolle Frau bin und im Gegenzug respektiert werden möchte!

Mine kriterier som skal respekteres

Ingen kriterier er tilpasset


Bli bedre kjent med meg

Interesser

Vil fortelle deg

Musiksmak

Vil fortelle deg

Favorittsporter

Vil fortelle deg

Utflukt

Vil fortelle deg

Liker jeg kjæledyr?

Vil fortelle deg

Drikker jeg alc ohol?

Vil fortelle deg

Favorittkjøkken

Vil fortelle deg

Min favorittfilm?

Vil fortelle deg

Min favorittlåt?

Vil fortelle deg

Gratis

100%

Gratis tjenester

Støtte

100% gratis

Lyttemoderatorer

Seriøs

kvalitetsprofiler

Bekreftet kvalitet

Besøkende

Veldig besøkt

Den beste