0/1Skytten
stefan9493
Stefan9493
senaste anslutning
2 Visningar | 0 Kommentarer
Lång tid

Medlemsinformation

Age59 år gammal
Här förAllvarligt förhållande
Akademisk nivåBerättar för dig
Land Tyskland
Stad Abensberg, Bayern
Origins Tyskland
Civil statusÄnke
RökareBerättar för dig
JobbBerättar för dig

Några mer detaljer

Letar du efter En kvinna
Ögon Berättar för dig
Håret Berättar för dig
Kroppen Berättar för dig
Höjd Berättar för dig
Vikt Berättar för dig
Have barn Berättar för dig
Vill ha barn Berättar för dig
Ändra stad / land för kärlek Berättar för dig
ReligionenBerättar för dig

A lite om mig

wie beschreibe ich mich am besten Ich bin sehr romantisch, aber ich lache auch gerne, besonders über meine eigenen Missgeschicke. Ich interessiere mich sehr für Kultur, Konzerte, Theater und ich liebe Waldwanderungen, Reisen und Kurztrips, ich liebe die Ostsee. Hier im warmen Sand liegen und die Seele baumeln lassen. Berlin ist meine Heimat, daher möchte ich hier oder in unmittelbarer Nähe weiter wohnen.

Jag vill att min partner ska vara

Ich möchte neue Leute kennenlernen, neue Freunde finden. Ich freue mich darauf, Sie bei Freizeitaktivitäten zu treffen. Aber ich interessiere mich auch für einen festen Partner. Gerne lernen wir uns bei gemeinsamen Freizeitaktivitäten und Unternehmungen kennen. Etwas romantisch sollte es sein, sehr humorvoll. Ich suche einfach einen warmherzigen und zuverlässigen Mann, der noch viele schöne, abenteuerliche und liebevolle Zeiten mit mir verbringen möchte, ohne den jeweiligen Partner in seiner Leb

Mina kriterier som ska respekteras

Inga kriterier har anpassats


Lär känna mig bättre

Intressen

Berättar för dig

Musiksmak

Berättar för dig

Favoritsporter

Berättar för dig

Utflykt

Berättar för dig

Gillar jag husdjur?

Berättar för dig

Dricker jag alc ohol?

Berättar för dig

Favoritkök

Berättar för dig

Min favoritfilm?

Berättar för dig

Min favoritlåt?

Berättar för dig

Gratis

100%

Gratis tjänster

Support

100% gratis

Lyssnande moderatorer

Seriös

kvalitetsprofiler

Bekräftad kvalitet

Besökare

Mycket besökt

Det bästa