0.4/1Fiskene
caro12354Forbudt
Caro12354
sidste forbindelse
5 Visninger | 0 Kommentarer
Lang tid

Medlemsinformation

Age39 år gammel
Her forAlvorligt forhold
Akademisk niveauFortæller dig
Land Tyskland
By Munich, Bayern
Origins Tyskland
Civil statusSkilt
RygerIngen
JobFortæller dig

Nogle flere detaljer

Leder du efter En mand
Øjne Grøn
Håret Blond
Kroppen Normal
Højde 176 cm
Vægt 54 Kg
Have børn Ja
Vil du have børn Ja
Skift by / land for kærlighed Ja
ReligionenOther

A bit om mig

hallo ich, ich strebe zuallererst danach, eine freundschaftliche beziehung aufzubauen, womit ich meine, dass ich die person, mit der ich diskutiere, besser kennenlernen und kennenlernen möchte, bevor ich weiter gehe!
Ansonsten suche ich in normalen Zeiten einen ernsthaften und aufrichtigen Mann, mit dem ich eine ernsthafte und dauerhafte Beziehung beginnen kann.
Und angesichts der Tatsache, dass ich Kinder habe, möchte ich eine schöne Familie mit sehr schönen Kindern gründen weil ich Kinder

Jeg vil have, at min partner skal være

Ich möchte, dass mein Mann ein zärtliches, süßes, aufrichtiges, ehrliches Verständnis hat und dass er mich für das liebt, was ich bin, weil ich auch eine respektvolle Frau bin und im Gegenzug respektiert werden möchte!

Mine kriterier, der skal respekteres

Ingen kriterier er blevet tilpasset


Lær mig bedre at kende

Interesser

Fortæller dig

Musiksmag

Fortæller dig

Foretrukne sportsgrene

Fortæller dig

Udflugt

Fortæller dig

Kan jeg lide kæledyr?

Fortæller dig

Drikker jeg alc ohol?

Fortæller dig

Foretrukne køkkener

Fortæller dig

Min yndlingsfilm?

Fortæller dig

Min yndlingssang?

Fortæller dig

Gratis

100%

Gratis tjenester

Support

100% gratis

Lytte moderatorer

Seriøs

kvalitetsprofiler

Bekræftet kvalitet

Besøgende

Meget besøgt

Det bedste