0.4/1Tvillingarna
vivi25
Vivi25
senaste anslutning
7 Visningar | 0 Kommentarer
Lång tid

Medlemsinformation

Age42 år gammal
Här förAllvarligt förhållande
Akademisk nivåBerättar för dig
Land Tyskland
Stad Weil der Stadt, Baden-Württemb...
Origins Frankrike
Civil statusSkild
RökareNej
JobbBerättar för dig

Några mer detaljer

Letar du efter En man
Ögon Brun
Håret Svart
Kroppen Atletisk
Höjd 176 cm
Vikt 53 Kg
Have barn Ja
Vill ha barn Berättar för dig
Ändra stad / land för kärlek Ja
ReligionenBerättar för dig

A lite om mig

Ich bin nicht perfekt, also suche ich nicht nach einer perfekten Person oder einer perfekten Beziehung. Ich suche nur nach Ernsthaftigkeit mit jemandem, der mir treu ist, ehrlich, in einer Beziehung, in der es Kommunikation, Teilen, Verständnis, Respekt und vor allem Vertrauen gibt.

Jag vill att min partner ska vara

Entfernungsfrage, es ist wahr, dass es zunächst nicht einfach ist, eine Fernbeziehung aufrechtzuerhalten, aber diese Dating-Sites sind dafür gemacht, unsere Seelenverwandte zu treffen, egal wo sie ist, weil wir nicht die Kapazität haben, sie in unserer Gegend zu treffen. Aber wisse, dass diese Distanz auch nicht unzerstörbar ist, wenn die Person sich sicher fühlt, kann sie in deine Stadt ziehen, um die Beziehung in Frieden fortzusetzen, alles steht im Weg.

Mina kriterier som ska respekteras

Inga kriterier har anpassats


Lär känna mig bättre

Intressen

Mat Djur Resor

Musiksmak

Berättar för dig

Favoritsporter

Hästridning Simning Friidrott

Utflykt

Biograf Restaurang Handla

Gillar jag husdjur?

Ja, chat, chien

Dricker jag alc ohol?

Ja, med måtta

Favoritkök

franska italienska Mexikansk

Min favoritfilm?

Avatar

Min favoritlåt?

Berättar för dig

Gratis

100%

Gratis tjänster

Support

100% gratis

Lyssnande moderatorer

Seriös

kvalitetsprofiler

Bekräftad kvalitet

Besökare

Mycket besökt

Det bästa