0.6/1Tyren
herbert99
Herbert99
sidste forbindelse
67 Visninger | 0 Kommentarer
Lang tid

Medlemsinformation

Age63 år gammel
Her forAlvorligt forhold
Akademisk niveauIngeniør
Land Tyskland
By Berlin (Charlottenburg), Berlin
Origins Tyskland
Civil statusSkilt
RygerEn smule
JobFortæller dig

Nogle flere detaljer

Leder du efter En kvinde
Øjne Blå
Håret Grå / hvid
Kroppen Normal
Højde 180 cm
Vægt 71 Kg
Have børn Ingen
Vil du have børn Ingen
Skift by / land for kærlighed Ja
Religionenkristen

A bit om mig

Ich freue mich darauf, neue Orte zu sehen, neue Leute kennenzulernen und Neues zu tun. Ich bin kein Kämpfer und argumentiere nicht, das Leben ist zu kurz, aber ich schätze Freundschaft und Intimität. Respekt ist eine der wichtigsten Voraussetzungen in einer Beziehung, genauso wie Ehrlichkeit und Engagement. Ich genieße, zum Abendessen, zu Filmen, zu Spaziergängen und zu ruhigen Zeiten auszugehen. Ich liebe die Natur, lerne gerne, habe großen Respekt und liebe Kinder. Ich bin fasziniert von der W

Jeg vil have, at min partner skal være

Die Suche nach einer Beziehung mit Langlebigkeit und nicht nur etwas endet in einem Augenblick. Ich habe einen großartigen Sinn für Humor und kann ihn austeilen, um einen traurigen Tag angenehm zu gestalten. Ehrlich gesagt, ich habe alles, was man braucht, um ein Mann zu sein, ich brauche wirklich nichts von meinem Partner. Vielleicht ist in Bezug auf die Umstände eine Art gegenseitige Hilfe möglich, die dazu beiträgt, die Dinge richtig zu machen.

Mine kriterier, der skal respekteres

Den accepterede aldersgruppe er 46-67.


Lær mig bedre at kende

Interesser

Fortæller digFortæller digFortæller dig

Musiksmag

Fortæller dig

Foretrukne sportsgrene

Fortæller dig

Udflugt

Fortæller dig

Kan jeg lide kæledyr?

Ja, Hund

Drikker jeg alc ohol?

Ja, med mådehold

Foretrukne køkkener

Fortæller digFortæller dig

Min yndlingsfilm?

Sleepless in Seattle

Min yndlingssang?

Ich höre mir alle Musik an

Gratis

100%

Gratis tjenester

Support

100% gratis

Lytte moderatorer

Seriøs

kvalitetsprofiler

Bekræftet kvalitet

Besøgende

Meget besøgt

Det bedste