0.5/1Vædderen
stefwat
Stefwat
sidste forbindelse
22 Visninger | 0 Kommentarer
Lang tid

Medlemsinformation

Age71 år gammel
Her forAlvorligt forhold
Akademisk niveauFortæller dig
Land Tyskland
By Bremen, Bremen
Origins Tyskland
Civil statusEnke
RygerIngen
JobKonstruktion

Nogle flere detaljer

Leder du efter En kvinde
Øjne Blå
Håret Sort
Kroppen Normal
Højde 152 cm
Vægt 84 Kg
Have børn Ja
Vil du have børn Ingen
Skift by / land for kærlighed Ingen
Religionenkristen

A bit om mig

Ich bin ein freundlicher, intelligenter, charmanter, zärtlicher, liebevoller, emotionaler Mann. Mein Traum ist es, meine wahre Liebe zu finden und eine wunderbare Familie zu haben. Das Wichtigste für mich ist, echte Liebe in meinem Leben zu haben. Meine Stärken sind Weiblichkeit, Sympathie, Hingabe, Sinnlichkeit. Ich schätze Ehrlichkeit und Zuverlässigkeit. Ich mag Grausamkeit und Ungerechtigkeit nicht. Ich genieße das Leben und versuche es positiv und mit einem Lächeln im Gesicht

Jeg vil have, at min partner skal være

Ich glaube, dass ideale Beziehungen auf gegenseitigem Vertrauen, Liebe, Verständnis, Respekt und dem Wunsch, das Leben des anderen so glücklich wie möglich zu machen, beruhen. Ich suche eine Frau mit guten Manieren, mit Liebe zum Leben und dem Wunsch, gute Dinge zu tun. Ich hoffe, dass dein Herz frei ist. Denn ich bin ein sehr treuer Mann mit einem guten Herzen und träume davon, eine treue und schöne Frau an meiner Seite zu haben.

Mine kriterier, der skal respekteres

Ingen kriterier er blevet tilpasset


Lær mig bedre at kende

Interesser

Havearbejde Rejser Dyr

Musiksmag

Blues Klassisk R&B

Foretrukne sportsgrene

Golf Svømning Cykel

Udflugt

Handle ind Koncert Med familie

Kan jeg lide kæledyr?

Ja, Dog, Horse

Drikker jeg alc ohol?

Ja, med mådehold

Foretrukne køkkener

Vegetarisk kinesisk fransk

Min yndlingsfilm?

Fortæller dig

Min yndlingssang?

Fortæller dig

Gratis

100%

Gratis tjenester

Support

100% gratis

Lytte moderatorer

Seriøs

kvalitetsprofiler

Bekræftet kvalitet

Besøgende

Meget besøgt

Det bedste