0.5/1Väduren
stefwat
Stefwat
senaste anslutning
22 Visningar | 0 Kommentarer
Lång tid

Medlemsinformation

Age71 år gammal
Här förAllvarligt förhållande
Akademisk nivåBerättar för dig
Land Tyskland
Stad Bremen, Bremen
Origins Tyskland
Civil statusÄnke
RökareNej
JobbKonstruktion

Några mer detaljer

Letar du efter En kvinna
Ögon Blå
Håret Svart
Kroppen Vanligt
Höjd 152 cm
Vikt 84 Kg
Have barn Ja
Vill ha barn Nej
Ändra stad / land för kärlek Nej
ReligionenChristian

A lite om mig

Ich bin ein freundlicher, intelligenter, charmanter, zärtlicher, liebevoller, emotionaler Mann. Mein Traum ist es, meine wahre Liebe zu finden und eine wunderbare Familie zu haben. Das Wichtigste für mich ist, echte Liebe in meinem Leben zu haben. Meine Stärken sind Weiblichkeit, Sympathie, Hingabe, Sinnlichkeit. Ich schätze Ehrlichkeit und Zuverlässigkeit. Ich mag Grausamkeit und Ungerechtigkeit nicht. Ich genieße das Leben und versuche es positiv und mit einem Lächeln im Gesicht

Jag vill att min partner ska vara

Ich glaube, dass ideale Beziehungen auf gegenseitigem Vertrauen, Liebe, Verständnis, Respekt und dem Wunsch, das Leben des anderen so glücklich wie möglich zu machen, beruhen. Ich suche eine Frau mit guten Manieren, mit Liebe zum Leben und dem Wunsch, gute Dinge zu tun. Ich hoffe, dass dein Herz frei ist. Denn ich bin ein sehr treuer Mann mit einem guten Herzen und träume davon, eine treue und schöne Frau an meiner Seite zu haben.

Mina kriterier som ska respekteras

Inga kriterier har anpassats


Lär känna mig bättre

Intressen

Trädgårdsarbete Resor Djur

Musiksmak

Blues Klassisk R&B

Favoritsporter

Golf Simning Cykel

Utflykt

Handla Konsert Med familj

Gillar jag husdjur?

Ja, Dog, Horse

Dricker jag alc ohol?

Ja, med måtta

Favoritkök

Vegetarian kinesiska franska

Min favoritfilm?

Berättar för dig

Min favoritlåt?

Berättar för dig

Gratis

100%

Gratis tjänster

Support

100% gratis

Lyssnande moderatorer

Seriös

kvalitetsprofiler

Bekräftad kvalitet

Besökare

Mycket besökt

Det bästa